Google a schimbat algoritmul pentru pozitionarea in google, noul algoritm este creat in asa fel incat sa numai depinda pozitionarea de BackLink ci sa puna accent mai mult pe optimizare seo.
Dupa noul algoritm suntem nevoiti sa lucram cat mai mult la continutul din pagina si sa uitam de meta keywords si meta description.
Am facut un test cu 2 site-uri de aceasi nisa, pe un domeniu am folosit meta description si meta keywords iar la celalalt m-am bazat pe optimizare de continut.
Dupa aproximativ o luna de zile am verificat care sta pozitionat mai bine in google.
Domeniul fara meta description si meta keywords a urcat cu 10-20 pozitii mai bine decat celalalt.
Acest lucru il stiam deja dar computerscom ma contrazicea ca daca le folosesti e mult mai bine, da este doar daca te intereseaza sa si Yahoo, Bing, Ask, Aol, etc. dar pe majoritatea din Romania ii intereseaza sa fie gasiti in Google pentru ca in proportie de peste 90% dintre noi folosim Google pentru cautari si foarte rar alte motoare de cautare.
Nu mai cumparati link-uri de la asa zise firme ce vand pe anumite sume de bani un anumit numar de backlink deoarece google a inceput sa faca penalizari pentru acest gen de site-uri.
Google penaliza si inainte daca cumparai backlinkuri de la asazisele firme.
Interesant articol, eu tot cu backlinks ma chinuiam, acum am aflat si eu despre noul algoritm 🙂 ms!
Daniel dar sa ai grija ca trebe sa te axezi pe partea de continut foarte mult.