In 2013 google va pune mai mult accent pe imbunatatirea rezultatelor in motorul de cautare.
Cum va determina google prioritatea unei pagini sau cum decide clasamentul paginilor care sunt relevate pentru interogare?
1. Continutul SEO de Calitate
Google va pune accent pe continutul de calitate si relevanta lui. Un continut unic cu o importanta crescuta va fi iubit de catre motoarele de cautare.
Daca utilizatorii au gasit o informatie de calitate pe site-ul dvs., acestia vor discuta pe baza articolului, ei vor transmite mai departe prietenilor despre articol care vor ajuta la cresterea vizitelor pe articol / pagina.
Google va considera ca acest continut este folositor publicului, considerand ca este o informatie utila. El o va plasa spre top in rezultate iar ca rezultat va aduce mai multi vizitatori.
Continutul de calitate atrage de la sine trafic direct si organic.
Chiar daca continutul este de calitate acesta nu este singurul lucru care trebuie facut.
2. Plasarea tagurilor corect : H1, H2, H3
Utilizarea tag-ului H1 pentru titlul dvs. va face ca Google sa ia in serios titlul, H1 nu se foloseste de mai multe ori pe o pagina, se foloseste o singura data, acesta nu trebuie sa fie axat pe un cuvant cheie singular.
Eticheta H1 va permite sa atingeti un grad ridicat de concentrare pe cuvintele cheie alese de catre tine. Tag-ul H1
face parte dintre acele sfaturi care vor imbunatati rezultatele in motorul de cautare.
Trebuie utilizat de asemenea si tag-ul H2 pe sub-rubrici, iar tag-ul H3 pe sub-sub-rubrici.
Daca va faceti articolul ierarhic, Google va oferi o apreciere mai mare pentru site-ul tau pentru ca intelege ca oferi o ingrijire a site-ului si doresti sa oferi informatii de calitate.
3. Meta Tag-uri
Folosirea cuvintelor cheie in titlul dvs., in tag-uri <title> si descriere.
Google va aprecia daca Titlul si descrierea sunt similare sau identice.
Nu repeta cuvintele cheie in aceste doua tag-uri, deoarece acest lucru se va considera spam keywords.
4. Cuvintele cheie si Densitatea lor
In prezent motoarele de cautare nu citesc cuvintele cheie singure, cuvintele cheie care le vizeaza motorul de cautare trebuie sa se afle la inceputul continutului, sa fie afisat in mai multe paragrafe si mai trebuie afisat si aproape de sfarsitul continutului.
5. Caractere subliniate
Cand subliniezi un cuvant motoarele de cautare il percepe ca pe un cuvant cheie.
Axati-va pe acest lucrul, dar nu subliniati fraze intregi. Concentrativa doar pe cuvinte cheie pentru a informa motoarele de cautare care sunt cuvintele cheie.
6. Caractere Bold, Italic.
Cuvintele ce folosesc tag-ul Bold sau Italic, motoarele de cautare presupun ca acelea sunt cuvinte cheie.
Utilizati acest lucru in avantaj pentru site-ul tau de a informa motoarele de cautare care sunt cuvintele cheie.
Aceste tag-uri ar trebuie sa fie utilizate doar pe cuvinte cheie, daca folositi si pe alte cuvinte motoarele de cautare vor fi informate eronat, iar efectul optimizarii va fi slabit.
7. Nume pentru fisier
Utilizati pana la maxim 5 cuvinte cheie in numele fisierului.
Folosind cuvinte cheie in numele fisierului aveti unele beneficii SEO.
Ar trebui sa utilizati de asemenea cuvintele cheie pentru a numi directorul in care fisierul este.
In acest fel toate URL-urile dvs. vor consta din nume de domeniu, urmat de cuvinte cheie care sunt relevante pentru continutul paginii.
8. Link-uri interne catre alte articole
Ratingul pagini va asigura ca PageRank-ul este impartit intre articolele de pe site-ul tau.
Paginile tale cu link-uri contextuale ale caror textul ancorat este relevant pentru pagina de destinatie.
In plus pentru raspandirea PageRank-ului pe site, aceasta tehnica va ajuta de asemenea sa va indexeze Google toate paginile mult mai usor si rapid.
9. Link-uri externe
Dupa cum multi cauta sa ofere cat mai putine link-uri externe sau sa nu ofere deloc, este gresit.
Intr-un articol ce este legat de un anumit eveniment sau anumite date, iar despre acel eveniment exista date pe site-uri gen wikipedia este bine sa puneti link catre acel articol, deoarece google o vede ca o garantie precum ca oferi o informatie corecta pentru public.
10. Rata de continut ridicata in cod
Paginile trebuie sa aiba un continut cu o rata ridicata. Este cantitatea de text care se refera la rata dintre text si codul site-ului.
Daca vizualizati codul sursa a unei pagini ar trebui sa existe mai mult text decat codul HTML.
Motoarele de cautare vor aprecia acest lucru.
Daca ati scrie un articol de 700 de cuvinte cu cod curat HTML, raportul va fi ridicat iar motoarele de cautare va pun o importanta crescuta pe acest lucru.
11. Nu utilizati Flash
Flash este o adevarata durere pentru motoarele de cautare. De asemenea este cel mai mare dusman pentru SEO.
Flash are un timp de incarcare lent si nu poate fi citit de catre motoarele de cautare, orice informatie incorporata intr-un fisier Flash nu va fi indexata de catre motoarele de cautare, ideea de SEO este de a face continutul tau cat mai vizibil si usor de inteles de catre motoarele de cautare.
Flash este iritant de asemenea si pentru utilizatorii ce nu au flash player in pc.
12. Sinonime si plural
Pentru a face ca articolele tale sa fie relevante, interogarile de cautare sa fie intr-un numar cat mai mare, ar trebui sa utilizati sinonime in continutul articolului.
Google va aprecia acest lucru si va veti califica in termeni de cautare a motorului de cautare.
Un argument similar se aplica si pentru formele de plural, acesta va asigura ca veti obtine referali pentru Google atat pentru plural cat si pentru singular, versiuni ale unui anumit cuvant cheie.
Legat de articol.. as avea cateva nelamuriri:
– Cam cate linkuri interne/pagina sunt ok ? (ca numar ma refer);
– Iar in 2013 nu se mai pune accent pe advertoriale ?? Si daca se pune, cam care este numarul pe luna acceptabil.. 2-3 este ok ?
Salut Alex,
Deci link-uri interne teoretic nu e bine sa depasesti 100 dar depinde ce autoritate are site-ul si alti factori poti avea 300 de link si sa stai in top.
Legat de advertoriale doresti spre site-ul tau sau de pe site-ul tau spre alt site?
Catre siteul meu Andrei
Alex cum am zis si in celalalt comment limita este de pana in 100 link/pagina teoretic dar practic am pagini cu peste 150 link pe pagina ce imi stau in top de ani de zile.
Conteaza foarte mult ce autoritate are pagina, ce backlink vin spre tine, plus multi alti factori.
Cam de cat timp am nevoie ca un site nou sa devina cunoscut?
Depinde ce strategie de promovare adopti si cat de bine este pusa la punct de catre specialisti la care vei apela pentru a-ti oferi o strategie de promovare.
Cum poti sa calculezi autoritatea domeniului sau ce trebui facut pentru a creste autoritatea domeniului.
Sunt tools online ce iti specifica autoritatea unui site, cele mai bune link vin din articole sau postari pe forumuri ce au autoritate mare si vizualizat foarte des.
Directoarele sunt cam la domeniul trecutului.
am si eu o intrebare dar cum punem si unde le punem aceste taguri h1 h2 h3 h4 h5 h6 as vrea sa fiu si eu lamurita cu povestea asta am tot citit articole insa practic pare cam greu
In continutul site-ului dar se pun cu anumite limite.