Dupa cum zice si titlu Continut de calitate intr-o pagina web este foarte important deoarece google nu mai pune accent pe meta description si meta keywords, momentan Google totusi mai ia in considerare meta description dar sfatul nostru este mai bine sa nu il mai folositi si sa aveti continut de calitate in site deoarece sunteti mult mai bine vazut de catre Google in cautarii decat un site ce foloseste meta description.
Am terminat cu meta tag-urile sa trecem la urmatoarea etapa.
Dupa ce facem un continut in pagina relevant pentru cuvintele cheie dorite sa fim gasiti in Google trecem la urmatoarele etape:
1.1 H1 il folosim o singura data in site
1.2 H2 il folosim maxim de 5 ori
1.3 H3 il folosim de pana la 25-30 ori maxim dupa limita impusa de catre Google
2. La pozele de pe site folosim alt=”cuvant cheie”
3. La link-uri de pe site sa folositi la <a rel=”dofollow” title=”cuvant cheie” href=”http://www.4seo.ro”>cuvant cheie</a>
Cam atata v-am putut explica pentru optimizarea on page deoarece am dezvalui toata evolutia Optimizare SEO.
Sa trecem la partea de optimizare off page: sfatul meu cand puneti un link pe alt site spre site-ul tau sa nu folositi <a href=”http://www.4seo.ro” title=”4seo”>4seo</a> folositi <a href=”http://www.4seo.ro” title=”Optimizare SEO“>Optimizare SEO</a>
Cuvantul Optimizare SEO este luat in considerare ca ancora de link care va ajuta ca cuvant cheie.
Asteptam si parerile voastre !