Acronimul SEO vine din Search Engine Optimization si inseamna optimizare site pentru motoare de cautare. Ce reprezinta de fapt acest lucru? Ne vom referi in acest articol doar pentru optimizarea site-urilor pentru motorul de cautare Google sau optimizare Google. Dupa cum bine stiti, si daca nu aflati acum, la o cautare banala pe motorul Google va apar intotdeauna doua tipuri de rezultate. Cele platite, care apar la linkuri sponsorizate in partea dreapta a paginii si imediat sub bara de cautare, pe un fundal usor diferit decat al paginii. A doua categorie de rezultate este cea a site-urilor comune. Ei bine, optimizare site, sau SEO, se refera la acea modelare/inginerie/management/modificare/slefuire/ creare a unui site, astfel incat acesta sa apara intr-o pagina cat mai avansata la o cautare dupa un anumit cuvant sau o anumita expresie, de interes pentru site-ul respectiv.
Deci, un site optimizat inseamna ca acesta apare in cautarile de la Google pe o pagina avansata – ideal pe prima pagina si pe prima pozitie.
Mai trebuie adaugat ca optimizare site se refera si la alte motoare de cautare cum ar fi Yahoo.com, MsSN.com,
Exemplu: O firma ce produce termopane are un site www.termopane.ro. Aceasta va trebui sa isi optimizeze site-ul astfel incat la o cautare pe Google dupa cuvintele vanzari termopane, sau termopane sau geamuri termopan, pagina sa web sa apara intre primele rezultate.
[…] […]