Google EMD & Panda
Daca site-ul a fost penalizat si vrei sa afli care ar fi motivele?
Sa luam ca exemplu domeniul cerulrosu.ro daca ne vom promova pentru cuvantul cheie “cerul rosu” si avem multe ancore de link in site pe acest cuvant Google depisteaza acest lucru si vom fi penalizati.
Dupa noul update EMD nu mai putem tine densitatea cuvintelor cheie la vechile densitati ce erau odata.
Va spun deoarece am trecut prin asta si pentru a remedia problema site-ului a trebuit scaderea foarte tare a densitati de la 4,3 la o densitate de 1.2 pentru a reveni, acuma asteptam sa treaca putin timp de la penalizare si sa ridicam densitatea usor sa vedem pana unde ne lasa cu ea.
Tipuri de Domenii ce se potrivesc exact (EMD)
Exista diferite tipuri de domenii de EMD si ele variaza in functie de atributele domeniului, care includ:
• Numărul de cuvinte cheie de exemplu, filmeonlinegratis.com
• cratimelor vs non-cratimelor de exemplu, filme-online-gratis.com
• Top-nivel de nume de domeniu de exemplu, filmeonlinegratis.com vs filmeonlinegratis.info
• Stop Cuvinte cheie (Match Domain), de exemplu DownloadTheLegalMusic.com
EMD si practicile Domain cel mai bun nume, Strategii si Sfaturi
Intotdeauna ne straduim sa cumparam cel mai bun nume de domeniu posibil e sa descrie afacerea dvs., deoarece aceasta poate oferi beneficii atat pe termen scurt cat si pe termen lung.
Nu inregistra un domeniu cu liniute sau cuvinte stop.
Nu cumpara un domeniu cu exceptia cazului in care cuvantul cheie este de obicei scris cu o liniuta de exemplu, anti-piracy.com
Cumparati domenii cu un dictionar mai putin posibil (maxim 3 cuvinte)
Noua strategie pentru optimizarea EMD este sa va asigurati ca nu primiti pedeapsa pentru supra-optimizare.
Asigurati-va ca continutul site-ului dvs. este la fel de natural posibil si este la fel de usor de utilizat.
Nu scrie in continutul dvs. exclusiv la cu un rang crescut pentru anumite cuvinte cheie.
Cea mai buna strategie este de a incorpora cele mai importante cuvinte cheie in modul cel mai natural.
Acest update al EMD-ului aduce un avantaj foarte mare competitorilor ce nu detin foarte multe cuvinte cheie in numele domeni-ului, cei care detin domeniile cu keywords in ele care pana acum ceva timp detineau o mare parte din pozitiile din Google vor disparea sa devina cat mai liber si accesibil TOP google sa putem trece de cei care detineau domeniile cu keyword-ul principal in ele.
si cum e mai bine ? cu sau fara cratima la domeniu ? cu sau fara sub domeniu ?
1. Cratima
Dupa cerintele Google trebuie sa ne axam cat mai mult pe strategia de Brand si sa evitam domeniile cu multe cuvinte cheie in el.
Daca avem 2 sau mai multe cuvinte cheie in numele domeni-ului care sunt populare atunci Google il considera EMD.
2. Partea cu subdomeni cum fac multi are domeniul x si pune keyword.x.tld nu este bine ca vor fi penalizati curand.