Link Building se poate face in diverse moduri.
De asemenea, cunoscut sub numele de infografica, acestea sunt informaţionale reprezentări grafice vizuale care transmit date complexe rapid şi în mod clar.
Ca urmare a datelor simplificate care infografica oferi, există acum nenumărate afaceri online care le utiliza pentru a îmbunătăţi eforturile lor de legătură clădire.
Înainte de a lucra la grafic dvs., ajungând la publicul tinta este important. Făcând acest lucru, sunteţi de colectare persoane şi instituţii care poate impulsiona afacerea dvs. în termeni de vânzări şi promoţii. Luaţi în considerare unele strategii de mai jos in contactarea lor.
• A lua legatura cu bloggeri şi organizaţii legătură cu afacerea dvs. direct. Emailuri personalizate sunt o modalitate buna de a ajunge la publicul dvs. si sa le interesat de ceea ce faci.Trimite notificări de evenimentul dumneavoastra viitoare cu speranţa de a obţine grafice postate pe pagina lor.
• Nu un comunicat de presă, la momentul potrivit. Sincronizarea este totul. Puteţi utiliza Google Trends pentru a determina când este cel mai bun timp pentru tine să faci un comunicat de presă şi informare.
• Utilizarea mass-media reţelele sociale pentru a promova grafic dvs.,. Creaţi un anunţ ventilator sau pagina de pe Facebook sau a face un SponsoredTweets sau shoutout despre grafica pe stare de nervozitate. Nu orice mijloace pentru a obţine dvs. de grafice / de afaceri / site-ul acolo.
Acum, că aveţi strategized planurile iniţiale pentru grafica dvs., urmatorul lucru de făcut este să lucreze pe grafic dvs. per se. Iată câteva indicii pentru tine să ia în considerare faci pentru a îmbunătăţi campania dvs. de link building.
Infografica • ar trebui să aibă suficiente informaţii. Datele dumneavoastra in infografica ta trebuie sa fie interesant. Ea trebuie să aibă informaţii solide numerice care se adreseaza nevoilor utilizatorilor şi critici şi posedă semnificaţie ca un material de referinţă.
• A lua legatura cu potentialii cumparatori si promotori înainte de a începe. Este esenţial să înceapă cu obtinerea comunitatea buy-in prealabil, astfel încât să puteţi avea un produs de succes mai mult. Colectarea aceşti cumpărători vă pot oferi şanse mai bune de vânzare, şi promotori obţine o mai mare vizibilitate.
• Atunci când se decide pentru a obţine grafice disponibile pentru web şi rezoluţie de imprimare, planul de a avea versiuni separate înainte de timp. Imprimare şi versiunile web necesită rezoluţii diferite, motiv pentru care intenţionează să aibă atât nevoile făcut în prealabil economiseşte timp şi bani. În ceea ce priveşte dimensiunile adecvate pentru grafică dvs., unul 600px largă este cel mai bun.
Având în minte aceste sfaturi vă poate da sanse mai mari de un efort de succes clădire link-ul pentru afacerea ta.
Interesanta ideea cu infograficele, mai ales ca nu sunt asa de folosite la noi 🙂