Dacă aveți un site, dar clienții întârzie să apară atunci este posibil ca site-ul dvs. să nu fie optimizat pentru motoarele de căutare (Google în special).
Majoritatea utilizatorilor de internet care folosesc motoarele de căutare sunt atenți la primele 10 rezultate generate de cuvântul cheie pe care l-au căutat.
Dacă site-ul dvs. nu este acolo atunci investiția pe care ați făcut-o pentru realizarea site-ului iși pierde din valoare, iar capacitatea site-ului de a aduce clienți nu este exploatată la maximum.
1. SEO este un proces de durată medie, spre lungă.
Un site nu poate avea rezultate imediate în Google.
Primele rezultate ale procesul de optimizare apar abia după cel puțin 30-40 de zile și acele rezultate sunt timide. Dacă procesul de optimizare este grăbit, siteul respectiv riscă să fie penalizat de Google. (mai ales dacă domeniul dvs. nu are vechime pe web)
2. În mare SEO se împarte în 2 mari categorii : optimizare onpage si optimizare offpage.
Optimizarea onpage se referă la optimizarea codului site-ului în așa fel încât acesta să fie cât mai ușor citit și indexat de motorul de căutare.
Optimizarea offpage se referă la mijloacele de promovare a site-ului pe internet. Pe scurt, site-ul dvs. are nevoie de linkuri de pe alte site-uri către paginile lui. Aceste linkuri sunt considerate ca niște voturi de încredere acordate de un site pentru site-ul dvs. Aceste “voturi” au puterea de a ridica site-ul dvs. spre primele poziții.
De multe ori dacă pe nișa dvs. concurența este redusă este nevoie doar de optimizare onpage pentru ca site-ul dvs. să aibă o poziționare decenta în Google.
3. Procesul de optimizare a unui site este complex, trebuie urmați anumiți pași și trebuie luați în considerare numeroși factori care vor fi detaliați pe BLOG-UL nostru pe viitor.