Promovare site – Factorii care influenteaza clasamentul in motoarele de cautarte sunt foarte importanti si necesita o verificare detaliata. Acest lucru va asigura faptul că strategiile formulate sunt eficiente, curente şi optime pentru a obtine cele mai bune rezultate in urma optimizarii pentru motoarele de căutare. Fiecare motor de cautare analizează performanţa site-ului in funtie de acesti factori importanţi de clasificare. Vom avea o serie de articole in urma cărora vom arunca o privire mai atentă asupra acestor factori in asa fel incat veti şti dacă sunteţipe drumul cel bun atunci când se efectuează o promovare site sau mai bine zis SEO pentru site-ul dumneavoastră. O promovare site eficienta nu este usor de realizat.
Uriaşul motor de căutare Google a venit de nicaieri in urmă cu câţiva ani pentru a deveni cel mai folosit motor de cautare de pe planetă, datorită algoritmilor care produc rezultate foarte relevante. De multe ori poate fi dificil a păstra poziţia site-ului în rezultatele Google. Sunt multe asa zise trucuri folosite pentru o promovare site eficienta, pentru a pastra trafic pe site-ul tau, pentru a face vizitatorii sa revină pe site si pentru a pastra site-ul in pozitiile obtinute in rezultatele motoarelor de cautare. De exemplu, utilizatorii vor toate resursele in acelasi loc. Impartind o informatie – resursa – pe mai multe pagini, riscati sa o faceti neinteresanta.
Promovarea site-ului consta practic in optimizari aduse acestuia. Optimizarea site-ului consta in 2 etape importante:
I. Optimizarea onpage
II. Optimizarea offpage.
1. Optimizarea onpage
Este prima actiune intreprinsa in vederea promovarii site-ului. Optimizarea onpage consta in optimizarea codului site-ului, a continutului, a arhitecturii link-urilor a denumirii fisierelor si in crearea anumitor fisiere ajutatoare in vederea promovarii. Trebuie sa ne asiguram ca paginile site-ului sunt disponibile crawler-ilor motoarelor de cautare, ca avem un continut relevant, unic si textual. Daca doriti sa aveti o discutie despre subiecte precum promovare site, optimizare site, cum sa aduci
trafic pe site, ranking-ul web site-ului, search engine marketing, webdesign sau orice altceva ce are legatura cu aceste subiecte puteti lasa un comentariu la oricare dintre articolele noastre.
Dupa cum spuneam, SEO se învîrte în jurul a două procese majore; optimizare onsite si optimizare offsite. Optimizarea onsite include tot ce tine de control pe site-ul dumneavoastră. De exemplu tag-urile, titlul, conţinutul, descrierea, structura care leagă paginile în cadrul site-ul dvs. şi toţi ceilalţi factori de pe paginile dumneavoastră. Optimizarea offsite este totul altceva. Acest lucru înseamnă toate link-uri către site-ul dvs. de la alte site-uri de pe Internet.
Între optimizarea on-site si optimizarea offsite, clasamentul site-ului dvs. este determinata. Prin urmare, trebuie să existe o înţelegere solidă a acestor două procese, în scopul de a optimiza site-ul dumneavoastră corect si eficient. Vom discuta ambele procese în detaliu, în tutorialele noastre. Veti invata detaliile de cercetare pentru un anumit cuvânt cheie, astfel încât să fiti siguri cum este mai bine sa
optimizati site-ul, pentru ce cuvant cheie anume. De acolo, vom acoperi elementele de bază ale optimizare site-urilor şi, în final optimizarea offpage a site-ului. Optimizarea offsite sau offpage consta in aplicarea de diferite strategii pentru a obtine link-uri relevante catre site-ul vostru.
Optimizarea onpage
sau onsite consta in:
1. asigurarea faptului ca paginile site-ului sunt disponibile crawler-ilor, prin verificarea fisierului robots.txt si a meta-tag-urilor
2. optimizarea tag-ului title
3. optimizarea tag-ului meta-description
4. optimizarea heading-urilor
5. optimizarea continutului si asigurarea unui continut original, textual si relevant
6. asigurarea unei densitati optime a cuvintelor cheie
7. proeminenta cuvintelor sau frazelor cheie prin pozitionare optima si evidentiere
8. denumirea fisierelor (denumirea imaginilor sau a diferitelor documente cu cuvantul cheie)
9. optimizarea imaginilor prin tag-ul ALT
10. optimizarea paginii de eroare 404
11. asigurarea unui sitemap (harta a site-ului)
Optimizarea offpage
consta in atragerea a cat mai multe backlin-uri catre site-ul tau, acest lucru realizandu-se in functie de mai multi factori:
1. numarul de link-uri catre site-ul tau
2. numarul de outbound links ale site-ului care va da link
3. obtinerea de link-uri de la aceleasi site-uri de la care au link si site-urile concurente din top
4. link-uri de la adrese IP diferite
5. scriere de articole
6. felul in care este dat link-ul : dofollow, nofollow, de pe ce pagina
7. autoritatea site-ului de la care primim link
8. numarul total al link-urilor website-ului care dau link catre site-ul tau
9. numarul de outbound links ale site-ului care va da link