Acum ca v-ati inarmat cu munitie, puteti pleca la razboi. Odata finalizata lista de cuvinte cheie cu ajutorul careia doriti sa comunicati cu utilizatorii si bineinteles pe care site-ul dvs va urma sa fie pozitionat, nu va mai ramane decat sa optimizati paginile site-ului dvs cu ajutorul acestor termeni.
Inserarea cuvintelor cheie in zonele de maxima importanta pentru motoarele de cautare, asa numitele “zonele fierbinti” : in titlu, text, link, URL etc., vor face ca paginile site-ul dvs sa raspunda criteriilor de pertinenta ale motoarelor si deci sa fie reactive la acesti termeni.
Va furnizam o lista de criterii de maxima importanta, utilizate de motoarele de cautare in pozitionarea unui site pe un termen de cautare.
Zona 1 : Tag-ul Title
Zona 2 : Textul vizibil
Zona 3 : Numele de domeniu si structura URL-urilor
Zona 4 : Linkuri si reputatie
Zona 5 : Linkuri, Page Rank si Popularitate
Zona 6 : Balizele Meta
Zona 7 : Atributul ALT si TITLE
Zona 8 : Alte criterii
Toate punctele mai sus mentionate vor fi pe larg abordate in publicatiile noastre viitoare.
Dar inainte de a aborda fiecare din aceste punctele, trebuie sa subliniez un aspect extrem de important in SEO : este inutil sa va promovati site-ul prin referentiere organica sau prin orice alt mijloc, daca site-ul nu raspunde criteriilor de exigenta ale publicului vizat.
In momentul in care doriti sa creati un site, trebuie sa-l ganditi din prisma unui utilizator. Un site trebuie sa raspunda inainte de toate nevoilor si asteptarilor internautilor. Asa cum se afirma de mai bine de 10 ani pe Web, content is king ! – pe web continutul este cel care face diferenta.
Intr-un cuvant, SEO va va garanta o buna vizibilitate in motoarele de cautare, ceea ce implica si cresterea numarului de vizitatori, dar nu va va garanta niciodata vanzarile. Continutul pe care dvs il propuneti in paginile site-ului, este cel care va face diferenta intre un trafic eficient, targhetat si un trafic steril. A face un prospect sa viziteze un magazin online gol, nu va va ajuta cu prea multe.